لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کونته تنها بـرد می خواد ; با قدرت شروع می کنیـم

کونته تنها بـرد می خواد ; با قدرت شروع می کنیـم

پـاول ندود بازیکن اسطوره ای یوونتوس که اکنون در باشگاه یوونتوس پُست اجرایی و مدیریتی دارد در آستانه اولیـن بازی ِ لیگ قهرمانان از شرایط بانـوی پیر می گوید .

هفته قبل گفته بودید که یوونتوس در لیگ قهرمانان از پیش برنده نیست ..

" بله. شما نباید بازی ها را در لیگ قهرمانان دست کم بگیرید، ما با حریف سرسختی روبرو خواهیم شد و ممکن است که آن ها به یک تساوی 1-1 هم راضی باشند "

" تجربه فصل گذشته ما مقابل یک تیم دانمارکی نشان دهنده این اسن که بازی سختی را داریم در کپنهاگ "

- تساوی در سن‌سیرو و دور شدن از بعد از صدر پس از 17 ماه ؟

" این فقط عدد و ارقام است، ما قرعه سختی را از ابتدای فصل داشتیم و بخاطر کسب امتیاز در 3 بازی ابتدایی خوشحال و راضی هستیم . بازی مقابل اینتر در میلان سخت است و حریف به خوبی بازی می کند اما ما از نمایش خود و فوتبالی که ارائه کردیم راضی هستیم "

- ماتزاری بهترین خرید اینتر است ؟

" من هم همچین فکری را می کنم. او تیم را بسیار منظم و با برنامه کرده و اینتر از نظر تاکتیکی در زمین بسیار خوب بازی می‌کند. من احساس می کنم که اینتر به خوبی و بسته شده بود اما خوشحالم که یوونتوس هم مانند همیشه با قدرت مبارزه کرد و با اعتماد به نفس مقابل حریف ایستاد و از این بازی سخت موفق بیرون آمد "

این نشانه و بِرند کونته است ؟

" بله. این همان ویژگی آنتونیو کونته است که به تیم منتقل کرده. اینکه هرگز تسلیم نشوند . من بسیار خوشحال هستم که بازیکنان این را انجام می دهند و امیدوارم تا پایان همینگونه باشند "


گفته می شود که کوالیارلا از دقیقه اول در ترکیب است ؟

" او بازیکنی است که به نظر می رسید در آخرین روز نقل و انتقالات خواهد رفت اما گمان می کنم که با حق وتـو آنتونیو کونته ماندنی شد "

انتخاب بازیکنان در خط حمله ؟

" این یک انتخاب سخت و ویژه است. من تمرینات را دنبال می کنم و می توانم بگویم که تمام بازیکنان در حال آموزشی بزرگ و مهم هستند. اما در عین حال تمرینات کونته سخت و خسته کنند است. انتخاب بازیکن آسان نیست و مطمئنا بازیکنی که انتخاب می شود آماده یک چالش بزرگ خواهد بود "


فاصله تیم ها با توجه به نقل و انتقالات کم شده ؟

" این در زمین مسابقه و تاکتیک تیم ها مشخص خواهد شد نه در تقل و انتقالات. اما من فکر می کنم که یووه شرایط بهتری دارد و آماده تر از فصل قبل و بیشتر از هر زمان دیگری آماده شروع در لیگ قهرمانان هستیم "

لیگ قهرمانانو خستگی ؟

" حقیقت این است که شما باید با آن مقابله کنید. ممکن است که شما هر 3 روز یک بار مسابقه دهید و فرصت استراحت نداشته باشید با این حال مجبور هستید که بی سر و صدا بمانید و تنها به مسابقه تمرکز کنید و برای آن تلاش کنید "

بازی گلف ؟

" می خواهم که بهتر بازی کنم. من واقعا این ورزش را دوست دارم . بخاطر پیشنهاد زیبای ویالی و مائورو برای انجام این بازی زیبا بسیار خوشحالم و برای این چیز زیبا به آن ها تبریک می گویم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: